საწრეო მუშაობის გეგმა
საგანი
|
ქართული ენა და ლიტერატურა
|
საფეხური
|
დაწყებითი
|
კლასი
|
I
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
17
|
სკოლის დასახელება
|
სსიპ მარტვილის N2 საჯარო სკოლა
|
წრის მუშაობის დაწყების დრო
|
2019 სასწავლო წლის 3 ოქტომბერი;
|
ხანგეძლივობა
|
35 წთ/ I სემესტრი
|
წრის ხელმძღვანელი
(ელ.ფოსტა. ტელეფონის ნომერი)
|
იზოლდა ხუნწელია; 599642494;
izoldaxunwelia@gmail.com
|
მიზანი
|
სამეტყველო და საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევეის განვითარება, სტანდარტით
განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების მოსმენა, გაგება-გააზრება და გადმოცემა. ზეპირმეტყველების ნაცნობი სტრატეგიების გამოყენება მიზნის შესაბამისად. სწორადც მეტყველებისათვის კუნთების მოდუნება,არტიკულაცია და სუნთქვის ვარჯიშების შესწავლა.
|
აქტუალურობა
|
ზეპირმეტყველება (მოსმენა და ლაპარაკი) უმნიშვნელოვანეს როლს ასრულებს ცოდნის შეძენისა და ენობრივი უნარ-ჩვევების განვითარების პროცესში. გასათვალისწინებელია, რომ კითხვისა და წერისგან განსხვავებით, ზეპირმეტყველების უნარები მოსწავლეებს უკვე მეტ-ნაკლებად განვითარებული აქვთ სკოლაში მისვლისას. მოსმენით; კომუნიკაციისა თუ თვითგამოხატვის მიზნით კი ამ ასაკის მოსწავლეები უმეტესწილად ლაპარაკს იყენებენ.
ადამიანის
მეტყველების აქტიურობის მისაღწევად საჭიროა მისი სათანადო მომზადება,
ის უნდა გათავისუფლდეს ზედმეტი დაძაბულობისგან რისგანაც ხირად დაჭიმულია კისრი,
მხრები, ქვედა ყბა ან ბაგეები, რაც იწვევს მეტყველების შეფერხებას.
|
მოსალოდნელი შედეგები: (შესაბამისობა ესგ
გათვალისწინებულ შედეგებთან)
|
მოსწავლეს გაუუმჯობესდება ზეპირმეტყველება, განუვითარდება ენობრივი უნარ-ჩვევები, რაც ხელს შეუწყობს კითხვისა და წერის დასწავლაში, სწრაფ კითხავსა და წაკითხულის
გააზრებაში. მხატვრული კითხვის უნარ-ჩვევების
განვითარებაში. მოსწავლეს მოეხსნება მეტყველების პროცესში დაძაბულობა, რაც დაეხმარება საზოგადოებაში თვითრეალიზაციაში.
|
ორგანიზება
|
ინდივიდუალური, წვილებში, ჯგუფური
|
რესურსი
|
დაფა, ცარცი, წიგნი, რვეული,
ფლიტჩარტი, მარკერი, ფორმატი, ფანქრები, ფერადი ფურცლები, კომპიუტერი, ინტერნეტი
|
გამოყენებული ლიტერატურა
|
ელენე კოსინოვა ,, ლოგოპედური ვარჯიშები“
|
საწრეო მუშაობის პროგრამა
|
03.10.2019 - მასწავლებლის შეხვედრა I კლასის მოსწავლეების მშობლებთნ, საწრეო მუშაობის გეგმის გაცნობა;
10.10.2019 - რელაქსაცია
ანუ კუნთების მოდუნების და სუნთქვის ვარჯიშები;
17.10.2019 - რელაქსაცია, არტიკულაცია, ბგერების წარმოთქმა,
ზღაპრების წაკითხვა და შინაარსის გადმოცემა;
24.10.2019 - რელაქსაცია, ენის გასატეხებზე
ვარჯიში. სამეტყველო ხმა და მისი გავარჯიშება;
31.10.2019 - ლექსების მხატვრული
წაკითხვა, ბგერების წარმოთქმა;
07.11.2019 - ენის გასატეხები და
მათი დასწავლა;
14.11.2019 - გრამატიკის
ელემენტების გაცნობა, სიტყვის დამარცვლა, წინადადებების შედგენა;
21.11.2019 - ახალ გაცნობილ
ასობგერებზე სიტყვების მოფიქრება და დიდაქტიკური თამაში
28.11.2019 - სწრაფი აზროვნების
უნარები, ასახსნელი ასოს შემცვლელი სიტყვების დასახელება და ჯანსაღი შეჯიბრი;
05.12.2019 - სიტყვებზე
წინადადებების შედგენა
12.12.2019 - სიტყვების თამაში და
სწრაფი აზროვნების უნარების გავარჯშება
19.10.2019 - შემაჯამებელი
გაკვეთილი
|
No comments:
Post a Comment