წრის სამუშაო გეგმა
წრის
დასახელება: „გავაღრმავოთ მატემატიკის ცოდნა“
სკოლა:
სსიპ მარტვილის
N2 საჯარო სკოლა
კლასი:
I კლასი
მოსწავლეთა
რაოდენობა: 15
საგანი:
მათემატიკა
წრის ხელმძღვანელი (სახელი, გვარი, ტელეფონი,
ელ. ფოსტა): იზოლდა ხუნწელია,
599642494; izoldaxunwelia@gmail.com
წრის
მიზანი:
20-ის ფარგლებში
რიცხვების გაცნობა და მათემატიკური მოქმედებებეის
(მიმატება, გამოკლება, მეტობა, ნაკლებობა, ტოლობა) შესრულება
საწრეო სწავლება მოსწავლეებს გაუუმჯობესებს
საგაკვეთილო პროცესში მიღებულ ცოდნას და მისცემს მათემატიკური უნარ-ჩვევების განვითარების შესაძლებლობას.
მოსწავლე შეძლებს
ერთმანეთს შეადაროს რიცხვები, შეძლოს თვლა და უკუთვლა, ამოხსნას რიცხვებს
შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მაგალითები. მათემატიკის ცოდნა
გამოიყენოს ყოველდღიურ
ცხოვრებაში.
მეცადინეობებზე განსაკუთრებული ყურადღება
დაეთმობა
მცნებების
გააზრებას
ით-მეტი, ით-ნაკლები,
საგანთა
მიმდევრობის
თვლასთან
დაკავშირებას. მოსწავლეებს 20-ის ფარგლებში ეცოდინებათ შეკრება-გამოკლების წესები, ციფრების
სწორად
ჩაწერა, რიცხვების შედარება ერთმანეთთან ნიშნების გამოყენებით (მეტობა, ნაკლებობა, ტოლობა). საწრეო მუსაობის დროს გამოვიყენებ
ციფრთა
მაგნიტურ
ბარათებს
ერთის
ბიჯით
წინ-უკან ციფრთა მომდევრობის
ჩასაწერად,
GIPRIED-ის
პლაკატებს
მიმატება-გამოკლების
დასახასიათებლად
და მოსწავლეთა სასწავლო კომიუტერებში ჩატვირთულ პროგრამებს.
მიზანია მოსწავლეებმა ისწავლონ შეკრება-გამოკლების წესები, ციფრების
სწორი
ჩაწერა. მოსწავლეთა საჭიროებიდან გამომდინარე მათთვის
წრის
მეცადინეობებზე
დასწრება
იქნება
კარგი
საშუალება
რათა
ისწავლონ
20-ის ფარგლებში მატემატიკური მოქმედებები.
ü მათემატიკური მცნებების
ცოდნა და
უნარები:
·
მცნებების
ცოდნა;
·
ციფრთა ჩაწერის ცოდნა;
·
მიმდევრობის
დასრულების უნარ-ჩვევები;
·
ზეპირად ამოცანის პირობის შედგენა;
·
ზეპირად
ამოცანის ამოხსნა.
ü კომუნიკაციური უნარები:
·
დათვლა;
·
ციფრთა ჩაწერა;
·
ამოცანის
შემადგენელი ნაწილების
ჩამოთვლა;
·
ზეპირი კომუნიკაცია;
·
წერითი კომუნიკაცია.
საწრეო მუშაობის პროგრამა: მოიცავს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ აქტივობებს. სასწავლო
რესურსები:
საწერი ფურცელი,
კალამი, დაფა,
ფერადი ცარცი,
კომპიუტერი, მაგნიტური
დაფა, სახელმძღვანელო, პლაკატები.
მასწავლებელი არეგისტრირებს მუშაობაში
მსურველ ბავშვებს,
მათ მშობლებს
გააცნობს წრის
მუშაობის მიზანს,
შეხვედრების განრიგს.
მასწავლებელი მშობლებს
ინდივიდუალურად დაურიგებს
წინასწარ გამზადებულ
ბარათებს და სთხოვს შეავსონ
კითხვარი, თუ რა მოლოდინი
აქვთ წრის
მუშაობის პროცესში.
წრის სამუშაო პროგრამა:
1. ვემზადებით რიცხვების შესასწავლად
ა) რამდენია დავითვალოთ
ბ) რომელია
პირველი?
გ )მეტია, ნაკლებია, რამდენით?
2. ცნებები: საგნების განლაგება მარჯვნიდან მარცხნივ, მარცხნიდან
მარჯვნივ, წრეში შიგნით, წრის გარეთ?
3. დავუმატოთ,
გამოვაკლოთ
ა ) რიცხვის
გაზრდა, შემცირება.
ბ )რაოდენობის შესაბამისი რიცხვის დასახელება .
4. ვიყენებთ
მათემატიკურ ნიშნებს
ა )რიცხვებს შორის
მიმართების ჩაწერა.
ბ )ტოლობისა და უტოლობის ცნების
აღწერა
5. ნულის თვისებები. ნულის მიმატება და გამოკლება
ა)ნულის
ადეკვატური გამოყენება.
ბ)ნულის
თვისებები შეკრება - გამოკლებისას.
6. შესაკრებები, ჯამი
ა) შეკრების
თვისებების გამოყენება .
ბ) რიცხვის
მიღების სხვადასხვა
ხერხის გამოყენება.
7. რიგით მერამდენე
ა) საგნების განლაგება და დათვლა რიგის მიხედვით (მარჯვნიდან მარცხნივ
და ა.შ)
8. საგნის დაწყობა სამეულებად, ოთხეულებად,
ხუთეულებად...
ა) გეომეტრიული ფიგურების განთავსება
9. ფულის მონეტების გაცნობა
ა) მონეტების დათვლა,
მარტივი
ანგარიშები
10. რიცხვების განლაგება ზრდადობის და კლებადობის მიხედვით;
11. რიცხვების კიბე
12. შესაკრებები
და ჯამი
10. შემაჯამებელი
საწრეო მუშაობა
ა) ზეპირი გამეორება
გამოყენებული
მასალა: სასკოლო სახელმძღვანელო (გ. ბერიშვილი, ი. კოტეტიშვილი, ბ. სულაკაური)
საწრეო
მუშაობის ხანგრძლივობა:
საწრეო
მუშაობა
გაგრძელდება
ერთი
სემესტრის
განმავლობაში.
(2019 წლის
1
ოქტომბრიდან - 2019 წლის 29 ნოემბრის ჩათვლით).
შეხვედრის
ხანგრძლივობა: 35 წუთი
შეხვედრების
განრიგი:
N
|
საწრეო მუშაობის განრიგი
|
1
|
01.10.2019
|
2
|
08.10.2019
|
3
|
15. 10.2019
|
4
|
22.10.2019
|
5
|
29.10.2019
|
6
|
05.11.2019
|
7
|
12.11.2019
|
8
|
19.11.2019
|
9
|
26.11.2019
|
10
|
03.12.2019
|
11
|
10.12.2019
|
12
|
17.12.2019
|
13
|
24.12.2019
|
კითხვარი
მშობლებისათვის
სახელი:
გვარი:
მოსწავლის სახელი და გვარი:
1.თანახმა ხართ თქვენი შვილი ჩაერთოს საწრეო მუშაობაში?
ა) დიახ;
ბ)არა.
2. საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს თქვენი შვილის ცოდნის გაღრმავებას?
ა) დიახ;
ბ)
ნაწილობრივ; გ) არა
3. როგორ ფიქრობთ: თქვენი შვილი ხალისით ჩაერთვება საწრეო მუშაობაში?
----------------------------------------------------------------------------------
4. რა შედეგს ელოდებით საწრეო მუშაობის დასრულების შემდეგ?
----------------------------------------------------------------------------------------
No comments:
Post a Comment